نکاتی جهت خرید مبل تختخواب شو

جايي براي نوشته هاي من

نکاتی جهت خرید مبل تختخواب شو

۱۵ بازديد
راهنمای خرید مبل تخت خواب شو راهنمای خرید مبل تختخواب شو مفید ما همه چیزهایی را که باید قبل از خرید مبل تختخواب شو مناسب برای آپارتمان، خانه یا محل کار خود بدانید، دارد. امیدواریم از خواندن نکات ما در مورد مبل تختخواب شو لذت ببرید و اگر سوالی در مورد خرید مبل تختخواب شو دارید از قسمت نظرات زیر استفاده کنید.

مبل تختواب شو باز شده خاکستری

مبل تخت خواب شو: یک راهنمای کامل



مبل تختخواب شو خاکستری باز شده

مبل تخت خواب شو چیست؟

ترکیب هوشمندانه و همه کاره مبل و تختخواب، یک مبل تختخواب شو ارزان برای استفاده گاه به گاه فوراً یک فضای خواب راحت را برای دوستان و خانواده که در طول شب اقامت دارند - یا برای چند روز در آخر هفته - فراهم می کند. فقط بخش تخت را از مبل بیرون بکشید تا جایی برای خواب راحت شبانه داشته باشید.

با این حال، در جایی که فضای نشیمن در بالاترین حد خود قرار دارد، می توان یک مبل تختخواب شو پیچیده تر را برای استفاده روزمره در آپارتمان های استودیویی، خانه های ییلاقی و آپارتمان های کوچک خریداری کرد. مبل‌های تختخواب‌شو همچنین می‌توانند به طرزی جادویی یک اتاق مهمان را به یک فضای پاتوق خنک برای بچه‌ها و همسرانشان تبدیل کنند تا بتوانند بازی‌های ویدیویی انجام دهند و زمانی که خانواده یا دوستانی از خانه شما بازدید نمی‌کنند و از اتاق استفاده می‌کنند، به آرامش بپردازند.

چه اندازه مبل تختخوابشو باید انتخاب کنم؟

اندازه مبل تختخوابشو که باید به دنبال آن باشید اساساً به دو عامل اصلی بستگی دارد – اینکه چقدر فضای موجود در اتاقی که می خواهید آن را قرار دهید و چند نفر روی آن می خوابند. از یک صندلی کوچک گرفته تا خواب یک فرد مجرد، تا یک کاناپه بزرگ گوشه ای مناسب برای زوج ها، مبل های تخت خواب شو در اندازه ها و اشکال بسیار متنوعی هستند. حتی مبل‌های کوچک و بامزه‌ای وجود دارد که مخصوص کودکان خردسال طراحی و ساخته شده است! به طور معمول، یک مبل تختخواب شو 2 نفره یا 3 نفره معادل یک تخت دو نفره یا کینگ است.

قبل از خرید مبل تختخواب شو، باید منطقه ای را که از آن استفاده می کنید اندازه گیری کنید – و البته ابعاد خود مبل تختخواب شو را نیز بررسی کنید. نه تنها باید فضای کافی برای مبل تختخواب شو زمانی که به طور کامل گسترش یافته است، بلکه باید فضای کافی برای عبور از کنار مبلمان و محیط اطراف وجود داشته باشد. هیچ کس نمی خواهد در نیمه شب به دیوار بیفتد یا تصادفاً چراغی را بکوبد.

چه مدل‌ها و مدل‌های متفاوتی از مبل تختخواب‌شو موجود است؟

مانند بسیاری از وسایل مبلمان، گزینه های مبل تختخواب شو با افزایش بودجه افزایش می یابد. اول از همه برای بسیاری از مردم این است که مطمئن شوند مبل تختخواب شو جدیدشان تشک راحتی دارد. برای استفاده طولانی مدت یا روزانه، احتمالاً باید به جای تشک استاندارد فوم - به دنبال تشک های فنری جیبی یا مموری فوم باشید.

همچنین مکانیسم‌های مختلفی برای باز کردن و بسته شدن مبل‌های تختخواب‌شو وجود دارد، مانند مبل‌های تخت‌خواب‌شو تاشو ساده یا مبل‌های تخت خواب‌شوی پیچیده‌تر که بخش تخت را از مبل بیرون می‌کشند و بر روی چرخ‌ها برمی‌گردند. بهترین کار این است که هنگام خرید مبل تختخواب شو، این روش های مختلف تغییر شکل را برای خود امتحان کنید، زیرا باید آن را انتخاب کنید که بیشتر از سایرین برای شما مناسب است. این باید یک مبل تختخواب شو باشد که کار با آن برای شما آسان باشد.

آخرین، اما به هیچ وجه کم‌اهمیت‌ترین، سبک‌های طراحی و رنگ‌های مختلفی از مبل‌های تختخواب‌شو امروزه برای فروش در دسترس هستند - آماده تلفیق کامل با استایل و دکوراسیون داخلی خانه شما.

تخت خواب هایی که صاف تا می شوند معمولا فضای خواب بزرگ تری دارند اما تخته سر ندارند. همچنین ممکن است بخواهید یک محافظ تشک زیر تخت اضافه کنید تا هم نشیمن/تشک را نرم کند و هم از نشت آن محافظت کند.

مبل‌های تخت خواب‌شو معمولاً تشک‌های دو یا سه تایی دارند: تشک‌هایی که دو بار تا می‌شوند باید عمیق‌تر و راحت‌تر از تشک‌هایی باشند که به سه تا می‌شوند، که عموماً نازک‌تر هستند و پشتیبانی کمتری دارند. با این حال، این مبل های تخت خواب شو اغلب مقرون به صرفه تر هستند و ممکن است تمام چیزی باشد که برای مهمانان گاه به گاه نیاز دارید.

یک مبل تختخواب شو عثمانی را انتخاب کنید که به طور یکپارچه با خانه شما ترکیب شود.


مبل تخت خواب شو کرمی باز شده

آیا به مبلی نیاز دارید که فضای خواب شبانه را دو برابر کند؟ در اینجا نحوه خرید یک مبل تختخواب شو شیک است که در هر دو نقش خود راحتی را فراهم می کند

زمانی که فضای خانه شما در سطح بالایی قرار دارد، مبل تختخواب شو یکی از ضروریات است. یکی را به دفتر کار یا اتاق خواب اضافی اضافه کنید و این یک فضای دوگانه است. اگر لوکس اتاق خواب مهمان را ندارید یا برای زمانی که نیاز دارید تعداد افراد بیشتری نسبت به اتاق های اضافی خود داشته باشید، یکی را برای اتاق نشیمن انتخاب کنید.

اما چگونه می توان مبل تختخواب شو مناسب نیازهای خود را پیدا کرد؟ راهنمای ما به شما کمک می کند هنگام خرید مبل تختخواب شو در مورد ملاحظات کلیدی فکر کنید. ما به انواع ساخت و ساز و بررسی کیفیت، مواد تشک و انواع پارچه نگاهی می اندازیم. سپس هنگامی که ایده خوبی در مورد نیازهای خود دارید، حتماً از راهنمای ما در مورد بهترین مبل تختخواب شو دیدن کنید تا مبل مناسبی برای نشستن و خوابیدن برای خانه خود پیدا کنید.

هنگام انتخاب مبل تختخواب شو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
به طور مشابه زمانی که مبل یا صندلی راحتی را انتخاب می کنید، باید نحوه استفاده از کاناپه تخت خواب خود را در نظر بگیرید - آیا این صندلی مخصوص بزرگسالان است یا باید زمان سخت بچه ها و/یا چهار پا را در نظر بگیرید. اعضای خانواده ممکن است آن را نیز بدهند؟



آیا برای نشستن روزانه استفاده می شود یا هر از چند گاهی؟ صندلی های روکش باید به خوبی ساخته شوند تا در برابر استفاده روزانه مقاوم باشند، و پارچه و مواد پرکننده ای که انتخاب می کنید نه تنها بر راحتی و ظاهر مبل تختخواب شو تأثیر می گذارد، بلکه بر طول عمر و سهولت تمیز کردن آن نیز تأثیر می گذارد.

توجه داشته باشید که عنصر تخت مبل تختخواب شو از نظر راحتی و پشتیبانی بسیار متفاوت است. برخی از آنها فقط برای شب نشینی های گاه به گاه مناسب هستند، در حالی که برخی دیگر راحتی مانند تخت را ارائه می دهند و برای مقابله با استفاده مکرر ساخته شده اند.

این که آیا شما مجرد می‌خوابید یا یک زوج نیز بر انتخاب سایز تشک شما تأثیر می‌گذارد. به یاد داشته باشید که یک مبل تختخواب شو بزرگ لزوما برابر با یک فضای خواب بزرگ نیست.

همچنین بررسی کنید که بیرون آوردن تخت چقدر آسان است. اگر مهمانان لحظه آخری و تبدیل آخر شب از اتاق نشیمن به اتاق خواب عادی باشد، مبارزه با یک مکانیسم نامناسب خوشایند نخواهد بود.

آیا لوازم جانبی مفیدی وجود دارد که مکمل مبل تختخواب شو باشد؟

یک جعبه پتو برای نگهداری وسایل ضروری مبل تختخواب شو مانند کوسن های پراکنده و رختخواب عالی است، اما می توان از آنها به عنوان میز قهوه برای زمانی که مبل در حالت مبل قرار دارد نیز استفاده کرد. اگر فضای کافی یا پول لازم برای یک جعبه پتو ندارید، زیرپایی‌های دارای محفظه‌های ذخیره‌سازی داخلی، به روشی مشابه، البته با فضای ذخیره‌سازی کمتری در دسترس هستند.

از طرف دیگر، لانه‌ای از میزهای کناری می‌تواند واحدهای دستی و بداهه کنار تخت را برای اتاق‌های مبل تختخواب‌شو شما فراهم کند.

برای جلوگیری از هر گونه شرمساری احتمالی، یک صفحه نمایش تاشو به مهمانان خانه شما در هنگام استفاده از مبل تختخواب شو کمک می کند تا حریم خصوصی را حفظ کنید. به خصوص اگر آنها فراموش کرده اند که PJ یا onesie خود را در طول بازدید خود بسته بندی کنند! در یک نکته عملی، صفحه نمایش های تاشو در صورت عدم استفاده به راحتی قابل نگهداری هستند.

آیا سایر کارشناسان مبل تختخواب شو توصیه یا نکات خرید بیشتری دارند؟

به دنبال تشک‌هایی باشید که به اندازه کافی ضخیم باشند تا شما و مهمانانتان سیم پیچ‌ها و میله‌های نگهدارنده فلزی زیر آن را احساس نکنید. در حالت ایده آل، یکی را انتخاب کنید که حداقل 5 اینچ (12.7 سانتی متر) ضخامت داشته باشد."


کاناپه‌ها موهبتی برای ایجاد انعطاف‌پذیری بیشتر در خانه شما و مکانی اضافی برای خواب در هنگام مهمانی هستند.Good Housekeeping
تشک مموری فوم برای ایجاد تکیه گاه خوب به بدن قالب می زند، اما برخی افراد آن را خیلی گرم می دانند. فنرهای جیبی لوکس‌تر از فنرهای باز هستند - و گران‌تر - و می‌توانند به خوابیده‌ها در کنار هم غلتیدن کمک کنند.سارا وارویک در Real Homes
ابعاد تشک را در حالت صاف بررسی کنید. تخت‌هایی که صاف تا می‌شوند، به‌جای بیرون‌کشیدن، فضای خواب بزرگ‌تری ایجاد می‌کنند، اما تخته سر ندارند. آنها همچنین ممکن است برای بهبود راحتی نیاز به محافظ تشک داشته باشند.ریا پاتل در The Independent


«شما می توانید هر اتاق را با مبل کردن یک مبل تختخواب شو با کیفیت به اتاق خواب یا اتاق مهمان تبدیل کنید. مبل خواب تا کابوس ناراحت کننده و بی خوابی که در گذشته بود فاصله زیادی گرفته است. برخی از مبل های تخت خواب شو به اندازه یک تخت معمولی راحت هستند.ابه عباس در the spruce



خرید مبل تختخواب شو با قیمت مناسب



مبل‌های تختخواب‌شوی مقرون‌به‌صرفه می‌توانند برای مهمان‌های چابک برای خواب‌های گاه به گاه مناسب باشند، اما این تجربه مانند یک شب در تختخواب نیست. برخی از طرح‌ها تشک فومی دارند که با پشتی مبل به‌عنوان پیشانی روی زمین تا می‌شود.

طرح‌های مقرون به صرفه نیز به‌عنوان صندلی‌های مکعبی ساده (تک یا دو نفره)، یا مبل‌های بدون بازو با صرفه‌جویی در فضا در دسترس هستند.



بررسی تشک مبل تختخوابشو برای راحتی
تشک ها ممکن است باز یا فنر جیبی باشند یا از مموری فوم ساخته شده باشند. مموری فوم برای ایجاد تکیه گاه خوب به بدن قالب می زند، اما برخی افراد آن را خیلی گرم می دانند. فنرهای جیبی لوکس‌تر از فنرهای باز هستند - و گران‌تر - و می‌توانند به جلوگیری از چرخش خواب‌ها کمک کنند، بنابراین در هنگام انتخاب به نیازهای مهمانان و بودجه خود فکر کنید.

اندازه مناسب مبل تخت خواب شو


مبل‌های تختخواب‌شو در طیف وسیعی از اندازه‌ها عرضه می‌شوند - از تخت‌خواب‌های زیرپایی و صندلی تا صندلی‌های عاشقانه و مبل‌های تختخواب‌شو کوچک تا نسخه‌های متوسط، بزرگ و گوشه‌ای.

با بررسی دقیق اندازه‌های مبل تختخواب شو شروع کنید تا مطمئن شوید که وقتی کاملاً باز است با اتاق مناسب است. این اندازه گیری از پشت مبل تا انتهای محل خواب مورد نیاز شما است، نه فقط ابعاد تخت.

اندازه تشک را نیز بررسی کنید، نه اینکه فضای خواب را بر اساس دو یا سه نفره بودن مبل قضاوت کنید. همانطور که گفتیم، یک مبل تختخواب شو بزرگ لزوما برابر با یک تخت بزرگ نیست. همچنین به خاطر داشته باشید که یک تشک دو نفره کوچک ممکن است برای یک فرد مجرد کاملاً مناسب باشد، اما ممکن است زوجین از یک تشک شب خوبی برخوردار نباشند.

آیا نیاز به خوابیدن یک زوج بیشتر از یک شب به طور منظم دارید؟ اگر بتوانید آن را بپذیرید، یک مبل تختخواب شو که فضای خواب کینگ را فراهم می کند، منجر به کیفیت بهتر خواب برای دو نفر می شود.


انتخاب اثاثه یا لوازم داخلی مبل تخت
درست مانند زمانی که یک صندلی راحتی یا مبل می‌خرید، روکش مبل تختخواب‌شو باید در برابر رفتاری که قرار است با آن مواجه شود، مقاوم باشد و نه فقط وقتی که جدید است، زیبا به نظر برسد.

پارچه مبل خود را با دقت انتخاب کنید - راهنمای اثاثه یا لوازم داخلی ما نکات مفیدی را ارائه می دهد. به تعداد مالش نگاه کنید - حداقل 10000 مالش برای اثاثه یا لوازم داخلی قابل قبول است. بسیاری از آنها 20000 به بالا پیشنهاد می کنند و حداقل 30000 برای یک مبلمان پرکاربرد در خانه ای با کودکان و/یا حیوانات خانگی عالی است. روکش های قابل جابجایی و قابل شستشو نیز یک امتیاز هستند.

برای ماندگاری، به دنبال پارچه های محکم بافته شده، تعداد نخ های بالا و الگوی بافته شده، نه چاپ شده باشید. پوشش محافظ ممکن است بسیار ارزشمند باشد - به خصوص اگر به اندازه کافی مهربان باشید که یک فنجان در رختخواب برای مهمانان یک شبه بیاورید. همچنین به پارچه هایی با روکش توجه کنید زیرا می توان آنها را با آب تمیز کرد.

جنس مبل تختخواب شو


مبل های تخت خواب شو با همان پرکننده های مبل ساخته می شوند. فوم را برای صندلی محکم تر انتخاب کنید. فیبر برای نرمی با پشتیبانی؛ یا برای نرم ترین مبل، پرهای چاق را انتخاب کنید. همچنین ممکن است پرکننده ها برای تعادل ویژگی ها ترکیب شوند. با این حال، به خاطر داشته باشید که یک مبل تختخواب شو محکم تر از یک مبل معمولی احساس می شود، بنابراین سعی کنید در فروشگاه یا با یک شرکت آنلاین خرید کنید که امکان بازگشت را فراهم می کند تا مطمئن شوید که از نشستن و همچنین قرار دادن بازدیدکنندگان خوشحال هستید.

وقتی صحبت از قاب به میان می‌آید، درست مانند یک مبل، به دنبال یک قاب از چوب سخت باشید که برای طول عمر طولانی، پیچ و چسب دارد.

سبک مبل تختخوابشو


مبل های تخت خواب شو در هر دو سبک معاصر و سنتی هستند، بنابراین لازم نیست شما را مجبور به انتخاب سبکی کنید که معمولاً در جستجوی یک مبلمان دو در یک انجام نمی دهید. خطوط بلند و کم حال و هوای مدرن ایجاد می کنند، در حالی که طرح های با پشت بلند کلاسیک تر به نظر می رسند.

اگر یک مبل تختخواب شو برای یک اتاق نشیمن کوچک و همچنین ابعاد کلی می‌خرید، شکل بازو را در نظر داشته باشید - که می‌تواند باعث ایجاد فضای خالی یا صرفه‌جویی در فضا شود - و اینکه مبل روی زمین می‌نشیند یا روی پاهای خودنمایی می‌کند. . دومی می تواند به یک اتاق کوچک کمک کند بزرگتر به نظر برسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد